fbpx

תקנון מבצע 99 אגורות

  1. החברה מציעה מעת לעת שרותי אחסון מתקדמים במחיר של 0.99₪ לחודש הראשון (להלן: "מבצע התנסות"). מבצע ההתנסות ניתן לחודש הראשון בלבד, ומיועד ללקוחות חדשים אשר מעוניינים להתנסות באיכות שירותי האחסון של החברה.
  2. בנוסף למחיר המוזל, יקבל הלקוח שתי הטבות  (1) שדרוג לשרת SSD מהיר, (2) תכנית גיבויים יומיים לשחזור עד 7 ימים אחורה (להלן וביחד: "ההטבות").
  3. ההטבות ניתנות בחינם לשנה.
  4. הלקוח רשאי לבטל את השימוש בהטבות בכל עת.
  5. בתום שנת השימוש בהטבות יחויב חשבונו של הלקוח בגין שימוש בשירותים אלו, ותהא זו אחריות הלקוח להודיע לחברה 3 ימי עסקים לפני מועד החיוב כי אינו מעוניין להמשיך ולהשתמש בשירותים.
  6. ההחלטה בדבר קיום מבצע ההתנסות שייכת לחברה בלבד, והיא רשאית להפסיק את המבצע בכל עת, ללא צורך לנמק.
  7. בתום מבצע ההתנסות, יחויב הלקוח מדי חודש בסכום של 49₪ בעבור תכנית האחסון העסקית אותה החברה מציעה, אלא אם הודיע הלקוח כי הוא אינו מעוניין בהמשך השירות או כי הוא מעוניין בהמשך השירות אך במסגרת תכנית אחסון אחרת.
  8. במידה והלקוח מעוניין בתכנית אחסון אחרת המוצעת על ידי החברה, הוא רשאי לעשות כן בכל עת במהלך תקופת ההתנסות, דרך פאנל הניהול, באמצעות פתיחת פניית שירות (ticket) באתר החברה או בשיחה טלפונית.
  9. מבצע ההתנסות מיועד ללקוחות חדשים, אשר מעולם לא התנסו בשרותי אחסון של החברה, לקוח אשר נהנה בעבר ממבצע ההתנסות, אמצעי התשלום שהזין יחויב במחיר המלא בגין החבילה העסקית והשירותים הנלווים בהם השתמש. לא תתאפשר השבה יחסית של הסכום, ללא תלות בזמן השימוש בפועל.
  10. היה והתעורר חשד כי הלקוח מנצל לרעה או בצורה בלתי סבירה ו/או הוגנת, את שירותי החברה, תהא החברה רשאית לחסום את חשבונו לאלתר ואף למחוק את כל המידע המאוחסן בו ללא מתן הודעה מראש. במצב זה יחויב הלקוח על השירות במלואו.